ناهید عبدی

وبینار جدیدم | چگونه محصولات آموزشی طراحی کنیم؟

وبینار «طراحی محصول آموزشی» طی دوجلسه در تاریخ پنج‌شنبه 27 آبان و پنج‌شنبه 4 آذر 1400 از ساعت 14:00 تا ساعت 15:30 برگزار می‌شود.

 

به طور خلاصه، با شرکت در این وبینار یاد می‌گیرید:

چطور یک محصول آموزشی را گام به گام طراحی کنید. محصولی که ارزش‌آفرین و مخاطب‌پسند باشد، درآمد ایجاد کند و باعث بیشتر شدن اعتبار کارتان شود. میزان تأثیرگذاری شما با طراحی یک محصول آموزشی متفاوت، رشد خواهد کرد و داشتن یک محصول آموزشی ساختارمند فرصتی ایجاد می‌کند تا قابلیت‌هایتان را هرچه بهتر به مخاطب عرضه کنید.

این وبینار چه مشکلاتی را حل می‌کند و به چه چیزهایی جواب می‌دهد؟

  • ممکن است مدرسی باشید که بخواهید به بهترین شکل ممکن برای مخاطبتان ارزش ایجاد کنید اما راه آن را نمی‌دانید.
  • شاید شما هم جزو افرادی باشید که به داشتن محتوای باکیفیت و مخاطب‌پسندی اهمیت می‌دهد که برایشان اعتبار بیاورد و به مخاطب نشان دهد که با یک فرد حرفه‌ای روبه‌رو است اما راه تولید چنین محتوایی را نمی‌دانید.
  • شاید شما هم جزو آن دسته افرادی باشید که ساعت‌ها و روزها برای تولید محتوا در اینترنت وقت می‌گذارید اما به همان اندازه توجه مردم را جلب نمی‌کنید.
  • ممکن است شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که ایده‌های زیادی در سر دارند اما راه تبدیل این ایده‌ها به درآمد را بلد نیستند.
  • ممکن است در فضای دیجیتال محتوا تولید کنید اما ندانید چطور این محتوای رایگان را به محصولی باارزش و پولی تبدیل کنید.
  • ممکن است دوست داشته باشید محصول یا خدمتی را عرضه کنید اما ندانید شیوۀ درست عرضۀ این محصول به شکل گام به گام چگونه است.
  • اگر قواعد مرحله به مرحله‌ای که در این وبینار مطرح می‌شود را یاد بگیرید، قادر خواهید بود محصولات آموزشی متنوعی تولید و منتشر کنید.
  • اگر نتایج متفاوتی از تولید محتوا می‌خواهید و دوست دارید در جایگاه بهتری نسبت به امروز قرار بگیرید، نیاز است به شکلی حرفه‌ای‌تر دست به تولید محتوا بزنید و این وبینار در این زمینه کمک‌کننده خواهد بود.

 

سرفصل‌های وبینار

  • چگونه برای محصول آموزشی ایده پیدا کنیم؟
  • چطور ایده‌هایمان را ساختاربندی و منظم کنیم؟
  • با چه ترتیبی محتوای آموزشی را ارائه دهیم؟
  • چطور محتوا را جذاب و مخاطب‌پسند کنیم؟
  • از چه تکنیک‌هایی برای تولید محصول آموزشی متمایز استفاده کنیم؟

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در وبینار روی لینک زیر کلیک کنید:

https://eseminar.tv/wb42204

مطالب مرتبط

4 پاسخ

  1. سلام دوست عزیز. روزتون بخیر و شادی. تقریبا تمام نکاتی که انگیزه میشه برای شرکت در وبینار رو من دارم. بارها شروع به نوشتن کردم ولی چون خودم از نوشته‌هام راضی نیستم، رها کردم. مدرس هستم و همین‌طور در پی این هستم که سایتی طراحی کنم ولی اینکه چه چیزهایی در سایت بذارم که هم جذب مخاطب باشه، هم نیاز اونها رو برطرف کنه و هم درآمدی برام داشته باشه رو هنوز پیدا نکردم. امیدوارم این وبینار شما به من کمک کنه و فتح بابی برای ادامه بهره‌برداری از سایت و دوره‌های شما باشه. فقط اینکه ای کاش روز پنج شنبه نبود. چون معمولاً پنج شنبه و جمعه به دلیل استراحتی که در برنامه ماها هست، ممکنه خونه نباشیم که بتونیم با تمرکز وبینار رو دنبال کنیم.

    و اینکه اگر احتمالا توی اون ساعت نتونستیم وبینار رو دنبال کنیم، امکانش هست فیلم وبینار در اختیارمون قرار بگیره؟

    1. سلام وقت بخیر
      امیدوارم این وینار براتون راهگشا باشه.
      البته با تمرکز بر طراحی محصول ما این وبینار رو خواهیم داشت اما نکات بیان شده می‌تونه در جهت انتحاب و طراحی بهتر محتوای سایت هم کمک‌کننده باشه.

      در رابطه با بخش دوم صحبتتون، مشکلی نیست.
      فیلم و فایل صوتی وبینار در اختیار شما قرار می‌گیره و در گروهی که به همین منظور تشکیل میشه اطلاعات تکمیلی در اختیارتون قرار خواهد گرفت.

  2. سلام ، من ویدیو مربوط به وبینار چگونه محصول آموزشی طراحی کنیم را ازسایت ایسمینار تهیه کردم و دیدم ، خیلی عالی بود . همه مطالب به خوبی توضیح داده شده بود . از شما ممنون هستم . فقط یک سوال دارم دروبینار به یک گروه واتساپی و جزوه راهنما اشاره کردید آیا من می توانم این جزوه را داشته باشم ؟

    1. سلام دوست عزیز
      ممنونم از همراهی‌تون و خوشحالم وبینارم براتون مفید بوده.
      بله حتما.
      البته می‌دونید که مطالب قبلی برای اعضای جدید واتساپ قابل رویت نیست.
      هماهنگ می‌کنم جزوه خدمتتون ارسال بشه. فقط لطف کنید اینجا یا در ایمیلم شماره تماس واتساپ‌تون رو برام بذارید.
      ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *