ناهید عبدی

عضویت رایگان در باشگاه کسب‌وکار 

کسی که اسم میوۀ آواکادو را نشنیده، هوس خوردنش را هم نمی‌کند.

کسی که نامی از کشوری ناآشنا را نشنیده، خیالِ سفر به آنجا به سرش نمی‌زند.

تا وقتی واژه‌ای به اسم کارآفرینی این اندازه به گوش‌ها آشنا نبود، افراد کمی بودند که بخواهند برای خودشان کار کنند.

مادامی که اینترنت محلی برای تولید محتوای افرادی خاص بود یا صرفا وسیله‌ای برای سرگرمی تلقی می‌شد، کسی دغدغه‌ای از بابت درآمدزایی در آن نداشت.

اما امروز نیاز به راه‌اندازی و رشد کسب‌و‌کار، نیاز به درآمدزایی از اینترنت و نه فقط مشغول شدن با آن، نه عجیب است نه نادرست.

هیچ وقت در تاریخ زندگی کاری بشر، این همه امکانات برای رشد کردن و کار کردن فراهم نبوده است. حالا که در عصر ارتباطات و اینترنت به سر می‌بریم، اگر از این امکانات گسترده استفاده نکنیم، خواه ناخواه حس باخت به ما دست می‌دهد.

به همۀ این دلایل به این فکر کردم دوره‌ای راه‌اندازی کنم تا دربارۀ این موضوع مهم با هم گپ بزنیم. در این دوره فرصتی خواهیم داشت تا مهم‌ترین دغدغه‌هایی را که در این حوزه داریم مطرح کنیم و زندگی کاری خود را رشد دهیم.

چرا این دوره را طراحی کردم و چگونه محتوای این دوره می‌تواند به شما کمک کند؟

داستان «آموزش کسب‌وکار» برای من برمی‌گردد به پیش از سال‌هایی که به عنوان مدرس دوره‌های MBA و DBA در مؤسسات آموزش عالی و دانشگاه تدریس می‌کردم.

پیش از این دوره، راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی برای من دغدغه‌ای جدی بود. هیچ وقت با کار کارمندی و الزامی که برای ورود و خروج سر ساعت مشخصی داشت کنار نیامدم. از این جهت، همان زمانی هم که به عنوان کارمند در شرکت‌های خصوصی مشغول فعالیت بودم، از مدیرانم درخواست ساعت کاری منعطف و آزادی عمل بیشتر می‌کردم که اغلب اوقات بعد از دوره‌ای همکاری پذیرفته می‌شد.

بعد از آن که به عنوان مشاوره مدیر یا مدرس خصوصی شرکت‌های بزرگ و کوچک مشغول به کار شدم، باز هم این آزادی عمل را داشتم و می‌توانستم به کارم به عنوان یک کسب‌وکار مستقل نگاه کنم.

با همکاری دوستانم تعدادی کار راه‌اندازی کردیم، مؤسساتی ثبت کردیم و مشغول به کار شدیم که برخی از آن‌ها با موفقیت و تعدادی هم با شکست مواجه شدند که البته به دور از شعارهای مرسوم، اگر بنای آموزش را بخواهم بر یکی از این دو ستون موفقیت و شکست بگذارم، قطعاً شکست‌ها درس‌های بزرگ‌تری به همراه داشته‌اند چراکه برایشان هزینۀ بیشتری پرداخت کرده‌ام و دوست دارم بقیه این هزینه را متحمل نشوند.

به اشتراک‌گذاری آموخته‌ها و تجربیاتم و مهم‌تر از این‌ها، اشتراک دانش و اطلاعاتی که از خواندن بهترین کتاب‌های این حوزه و دیدن تجربیات و سخنرانی‌های افراد صاحب‌نظر در این زمینه گردآوری کرده‌ام، می‌تواند برای دوستانی که دغدغۀ کسب‌وکار فردی‌شان را دارند، کمک کننده باشد و باعث شود مسیری کوتاه‌تر و درست‌تر را تا رسیدن به اهدافشان طی کنند.

ناهید عبدی

آنچه در این دوره با آن مواجه خواهید شد:

  • پرسش و پاسخ دربارۀ مشکلات فردی در زمینۀ کاری
  • ارائۀ نقشه راه رشد کسب‌وکار و کارآفرینی
  • خلاصه‌ای از بهترین مطالب مرتبط با کسب‌وکار
  • معرفی کتاب‌های کسب‌وکاری و بیان نکات کاربردی از آن‌ها
  • کار کردن روی توسعۀ فردی و رشد شخصی

نتایج این دوره برای شما

  • ایجاد نگاهی متفاوت به حوزۀ کسب‌وکار
  • ایجاد آمادگی بیشتر برای راه‌اندازی یا رشد کسب‌وکار
  • رشد فردی و تغییر سبک زندگی فردی و کاری
  • رشد ذهنیت شما دربارۀ جزئیات و موضوعات مهم کسب‌وکار
  • پی بردن به راه‌هایی برای تعامل بهتر با بازار و مخاطب
  • رشد ذهنی و آمادگی بیشتر برای راه‌اندازی کسب‌وکار فردی
  • رشد و توسعۀ کسب‌وکار فعلی

بدیهی است که چنین نتایجی وقتی برای شما به دست خواهد آمد که مشارکت کافی داشته باشید، کار کنید، آموخته‌ها را اجرا کنید و آمادۀ تغییر باشید.

 

مخاطبان این دوره:

  • کسانی که به فکر استقلال مالی هستند.
  • افرادی که دغدغۀ درآمدزایی از اینترنت را دارند.
  • کسانی که دغدغۀ کارآفرینی دارند و نمی‌دانند باید از کجا شروع کنند.
  • افرادی که می‌خواهند به واسطۀ چنین دوره‌ای، رشد فردی را در زندگی شخصی و شغلی همزمان تجربه کنند.
  • افرادی که به قدرت اینترنت پی برده‌اند و می‌خواهند استفاده‌ای فراتر از سرگرمی از آن داشته باشند.
  • افرادی که کسب‌وکار کوچکی دارند و خواهان رشد بیشتر و تعامل بهتر در آن هستند.

جزئیات ثبت‌نام دوره:

هر هفته دو لایو آموزشی برگزار خواهد شد و امکان شرکت در این لایوها فقط برای ثبت‌نام‌کنندگان فراهم است.

پیج اختصاصی برای این دوره راه‌اندازی می‌شود و شرکت‌کنندگان به این پیج اضافه خواهند شد و امکان دسترسی به لایوها را خواهند داشت.

شروع دوره: از تاریخ 1401/2/1

مدت زمان دوره: یک ماه و نیم

لایوهای آموزشی: روزهای شنبه و سه‌شنبه ساعت 18 تا 19

(همۀ ویدیوها ذخیره خواهد شد.)

هزینه ثبت‌نام:

ثبت‌نام در این دوره رایگان است اما از آنجایی که عموماً در دوره‌های رایگان دوستانی از سر کنجکاوی شرکت می‌کنند در حالیکه دغدغۀ موضوع را ندارند، از کیفیت حضور و تعامل کاسته می‌شود. برای اینکه این اتفاق نیفتد، به نفع همه است که مبلغی ناچیز به عنوان ورودی در نظر بگیریم. پس عملاً دوره رایگان است و این مبلغ راهی ساده و کمک‌کننده است تا افرادی که کاملاً جدی هستند در این دوره شرکت کنند:

مبلغ ثبت‌نام: 10 هزار تومان

توجه: ترجیح بر این است که این دوره با تعداد کمی از شما عزیزان برگزار شود تا تعامل هر چه بیشتر و بهتر صورت گیرد. لطفاً فقط در صورتی که این موضوع برایتان جدی است و امکان حضور در جلسات لایو را دارید ثبت‌نام کنید.

بسیار مهم: لطفاً اسکرین‌شات ثبت‌نام را به آدرس پیجِ bashgahekasbokar دایرکت کنید تا عضو باشگاه شوید. 

مطابق تصویر زیر فقط کافی است، سه‌نقطۀ کنار پروفایل را لمس کرده و گزینۀ send message را انتخاب کنید و اسکرین‌شات پرداخت را بفرستید.

 

 برای پیوستن به باشگاه کسب‌وکار روی لینک زیر کلیک کنید:

مطالب مرتبط

4 پاسخ

  1. خیلی خرسندم که فرصت دوباره ای فراهم شده تا در دوره ای تازه، امکان استفاده از آموخته ها و تجربیاتتون رو داشته باشم خانم عبدی عزیز

  2. منم ثبتنام کردم و منتظرم و بسیار خوشحالم بابت تشکیل شدن این باشگاه

  3. بسیار بسیار خوشحالم از اینکه در این باشگاه ثبت‌نام کردم. درسته که ذهنم با تمریناتی که می‌دین مشوش و مشغول می‌شه و حتی گاهی اوقات از شدت کلافگی بهم می‌ریزم، اما این کلافگی رو تا رسیدن به پاسخ درست دوست دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *